ODdhMz

By browsing our site you agree to our use of cookies. You will only see this message once.

[Prijatý/Accepted] Žiadosť o GM / Boogynko - PSYCHO-PROJECT.EU

[Prijatý/Accepted] Žiadosť o GM / Boogynko

Zde pište přihlášky, co nejvíce info o sobě a znalosti o našem serveru či příkazech.
Here you can post your sign up info, informations about you and your skills with gm commands and how much you know this server.

Topic author
Boogy
Status: Offline

[Prijatý/Accepted] Žiadosť o GM / Boogynko

Postby Boogy » Thu 21. Jun 2018 19:01:50

Ahoj, volám sa Tibor.
Mám 17 rokov, študujem za kuchára.
Baví ma : Venčenie priateľky (ale aj psa), varenie, hry na PC.
Vždy ma bavilo pomáhať druhým ľudom a riešiť všetko s kludnou hlavou, určite by ma aj bavilo robiť rôzne Eventy do ktorých sa môžu hráči zapojiť alebo aj súťaže o rôzne ceny :).
Inak som sa v minulosti (pred rokom a pol) venoval programovanie herných módov do hry Counter-Strike 1.6 a programovania tém na Php-f(fusion) aj keď sa priznám že toto už ovládam len od oka do oka.

Hlavní postava: Boogynko (played 30,6 hodín) - Aktivitu jasne že nahrám o to nemajte strach len teraz som mal ťažšie dni s priateľkou lebo ide do Nemocnice tak sme si užívali aspoň tieto dni keď je ešte doma to je snáď úplne pochopiteľné.

IP: Statická
Příkazy: Neovládám - Bola by to moja prvá skúsenosť a rád by som sa to naučil keďže ma vždy fascinovala pozícia GM no niekedy ma rozčuľovalo ako si niektorý nevšímajú hráčov, aj keď chcú len maličkosti sa spýtať ale o tom to tu teraz nieje.

Príjmuť/Neprijmuť, to je už len na vás no som si vedomí svojich chýb a vad, Snažím vždy dohnať to čo neviem, tak to je aj teraz aj keď to už nejde tak rýchlo ale dosť som v hre WoW pokročil ako aj hlavne vo vašom servery čo sa týka hrania a veľa ďalšieho :).

Audinka
Administrátor
Status: Offline

Re: Žiadosť o GM / Boogynko

Postby Audinka » Thu 21. Jun 2018 20:20:49